Monday, October 4, 2010

H&M - א כ ז ב ה

אתמול ביקרתי בפעם הראשונה בחנות H&M במרכז G בכפר סבא.
כן...אני מודעת לכך שאני בפיגור עצום, סליחה על האיחור, אני מתנצלת מעומק הלב - באמת שרציתי ותכננתי, אבל לא מצאתי לכך זמן והאמת...לא הפסדתי כלום !!!

כנראה שרף הציפיות שלי היה גבוה במיוחד, כי התאכזבתי קשות. (אני מסייגת את דברי ומתכוונת לאפשר לרשת להרשים אותי בגיחתי הבאה, היות ויש כאן נסיבות מקילות בעקבות פקידתי את החנות מיד לאחר פוגרום החגים).
ניתן לתאר את הסחורה שנותרה במילה אחת "שמאטע". באמת שרציתי לקנות, מאוד רציתי לעשות סיפתח לרשת בישראל, אבל לא הצלחתי לדוג אפילו סרדין.

את השימלה הבאה צדו עיני במקרה, היא יפה מאוד ומחירה 89.9 ש"ח בלבד, אולם מידתה XS (זה מה שנותר). ברגע של לארג'יות (אני מידה 40) רכשתי את השימלה לחברתי בתוספת שרשרת פנינים ארוכה - מתנת יום הולדת.

h&m

אגף הילדים לעומת זאת פורח ויש שם בגדים מקסימים. כמובן שהלו קיטי מככבת אצל הבנות וגיבורי העל אצל הבנים. אבל שמחתי לפגוש גם את ברבאבא.
הנה כמה דברים מתוקים שראיתי:

h&m

No comments:

Post a Comment