Wednesday, November 10, 2010

ד"ר דג

מאז המירוץ למליון בעת ששי וגיא הגיעו לספא היפני וקיבלו טיפול פדיקור ע"י דגי  GarraRufa, גברה סקרנותי ומאוד רציתי להתנסות בטיפול הזה. דגי ה GarraRufa הם דגים בעלי יצר כרסום תמידי, אין להם שיניים ובפדיקור הם אוכלים תאי עור יבשים. כשהגענו לאילת, הזוגי הפתיע אותי בשובר לטיפול פדיקור בד"ר דג. האמת, במידה והייתי מבקרת קודם לכן בד"ר דג ורואה את המקום, לא הייתי נכנסת לשם. זוהי חנות על הטיילת באילת עם מעיין ג'קוזי גדול מלא במים עם דגים + שני אקווריומים קטנים בצדדים לטיפול זוגי. כולם יושבים על דפנות האקווריום עם רגליים במים והדגים חוגגים. המקום אינו מטופח, לדעתי הוא רחוק שנות אור מלהיקרא "ספא". אבל כבר הגעתי והסקרנות הכריעה, אז זרמתי. השובר שלי היה לחצי שעה (כל 15 דקות עולת 50 ש"ח), אבל לדעתי אין טעם לעשות פחות מחצי שעה, היות ומי שבד"כ מתחזק את הרגל שלו, הדגים לא מתקרבים אליו, כי אין להם מה לאכול. רק לאחר שהעור מתרכך, עקב השהייה במים, אז הם מתקרבים ומבצעים את עבודתם.
הרפרוף של הדגים על פני העור חביב, לעיתים מעט מדגדג והעור נותר חלק ונעים.

האם אחזור שוב על הטיפול? אם יזדמן לי אז כן, אבל רק בספא הגייני יותר.
זהו אינו תחליף לפדיקיור המסורתי.



סרטון המציג שתי נשים - אחת מתחזקת את הרגליים כהלכה והשניה צריכה להחליף פדיקיוריסטית :-)

3 comments:

  1. שמעתי על הטיפול הזה כשהוא רק יצא ואיכשהו זה תמיד נראה לי נורא מוזר. כל הכבוד לך שניסית, אני לא מסוגלת :( מצד שני, אחותי פדיקוריסטית, אז הרגליים שלי מטופחות ☺

    ReplyDelete
  2. האמת...הגעיל אותי שכולם מכניסים למיכל אחד את הרגליים. יש אנשים עם רגלי דב המערות (מבלי להעליב את הדב). זהו גימיק נחמד, אבל אין תחליף לפדיקור.
    איזה כיף לך, יש לך פדיקור ב"לחיצת כפתור".

    ReplyDelete
  3. הדג, המצוי בעיקר ביובלי הירדן והכינרת, הוא דג צמחוני - אוכל אצות. הוא דג פעיל מאוד ומעביר את רוב שעות היממה בחיפוש אחר מזון. כאשר הדג מגלה את התאים המתים והעור היבש שעל גופנו הוא נושק את האיבר בלסת העגולה שלו - מוצץ, מעסה, מדגדג ומענג במשך רבע שעה עד חצי שעה – בד בבד עם ניקוי הגוף מהעור היבש, מאפשר הטיפול לעור חדש לגדול ולהתפתח, ליצור רקמה חדשה נקייה ובריאה.
    מחקרים רפואיים מדווחים כי שימוש בטיפול זה בפגעים בעור מקל מאוד. הדגים מבצעים מעין קילוף של עור מת ויבש ללא צורך בשימוש בסכין שיוף ומעוררים את הגוף לייצר רקמה חדשה.
    טיפול זה מתאים מאוד גם לסובלים מפסוריאזיס.
    לאחרונה ד"ר דג במכללת ברק לרפואה משלימה מהווה נדבך נוסף של "הרפואה הסינית".
    ניתן להזמין טיפולי ד"ר דג במכללת ברק בטלפון : 02-6483663 02-5635411

    כתובת – ירושלים תלפיות, רחוב פייר קניג 30 (ליד קניון הדר) חניה בשפע

    ReplyDelete