Monday, April 20, 2015

The Forks - Winnipeg

יום ראשון בבוקר לאחר ארוחת בוקר דשנה, קפצנו לביקור קצר ב- IKEA, כדי לבחון את המחירים של הריהוט וכלי הבית - האם נגיע עם הריהוט וכלי הבית או שנרכוש הכל מחדש. לא הגענו למסקנה נחרצת :-),  הכל לטובת הפגישה עם קצינת ההגירה. המחירים מאוד דומים למחירים בארץ וגם המבחר - אין מציאות. סיפרתי לקצינה על הביקור במהלך הפגישה ונראה לי שהיא התרשמה לטובה. סמוך לIKEA נמצא סניף מפתה של DOLLARAMA הידועה (הסניף ליד IKEA הומלץ לנו בגלל המבחר הגדול). ב- DOLLARAMA איבדתי את זה לגמרי, העמסתי כל כך הרבה קשקש, המון הפתעות זולות לילדים, אביזרים למטבח ושטויות לבית במחירים מצחיקים. עד שלא סיימתי לסרוק את כל המדפים לא הסכמתי לצאת משם, יש שם כח ממגנט של קשקש מסין, כך שבמקום להזמין מ- ALIEXPRESS מוצר מוצר, הכל מרוכז בחנות אחת.
א ה ב ת י !!!


נתקלנו בעוד המון סניפים של הרשת הזו ברחבי העיר, אבל לא נכנסנו.
לאחר שנחלצתי מזרועותיה הלופתות של החנות, נסענו ל-The Forks, שם הרגשנו לראשונה מה קורה לאוזניים במידה ולא חובשים כובע, שם הבנתי לראשונה עד כמה התפקיד של מחממי האוזניים, שתמיד נראו לי אביזר מגוחך...חשוב !!! כאשר הטמפרטורה נמוכה, למרות שזה לא מרגיש קר. האוזניים. צריך לכסות את האוזניים. הן קופאות וזה כל כך כואב. השמיים הכחולים של וויניפג תעתעו בנו, הם נותנים את התחושה שיום חם בחוץ, למרות שקר מאוד (זה לא מורגש אם מתלבשים טוב) והשארנו את הכובעים ברכב. כפפות למזלנו לקחנו, כי הכל היה מושלג.




ה- FORKS הוא אתר הסטורי וממוקם בנקודת המפגש (הסתעפות) של שני הנהרות - הנהר האדום ונהר אסיניבויין, המקום שימש בעבר כנקודת מפגש לסוחרים ולפני כן לאבוריג'ינים.
המקום מקסים, אווירה מצויינת, הנהרות קפאו והפכו למשטחי קרח ענקיים, אנשים רבים מחליקים, קבוצות משחקות הוקי קרח, ילדים עם מזחלות שלג טסים במורד הגבעות (Tobogganing) - המון אנשים מבקרים במקום ומטיילים על הנהר הקפוא, אבל האווירה רגועה ונעימה, ללא דוחק. במבנה המקורה והמחומם מתקיים יריד אוכל. פשוט תענוג.
ביציאה משם נתקלנו באינדיאני/אבוריג'יני מקועקע, שביקש מאיתנו כסף (פגשנו עוד הרבה טיפוסים דומים ב- Downtown). לא נעים.
הביקור היה מהנה ודמיינתי אותנו כמשפחה מבלים במקום. זה בהחלט יהיה כיף :-)


No comments:

Post a Comment