Sunday, April 26, 2015

Super Winnipeg

לאחר הביקור ב- FORKS מיהרנו לסופר, על מנת להצטייד במצרכים ובכלל לבחון את המגוון. במהלך הביקור דגמנו סופרים רבים, גם בשל הצורך, אך גם בגלל הסקרנות.
מסקנות: המחירים די דומים למחירים בארץ, אגף הפירות והירקות מעורר קנאה, הכל טרי, ארוז יפה ופוטוגני. אין צורך לשבור קופת חיסכון, כדי לרכוש אננס טרי. אגף הבשרים והדגים מעורר את בלוטות הטעם, הכל נראה כל כך טרי ו-fresh ואגף פירות הים נותן תחושה שהגעת לתאילנד.
הקופאיות מתקתקות עבודה וכמו המלצרים, גם הן מתפקדות כנציגות מכירה
 "?Did you find everything you need",
התורים בקופות מתנהלים בסדר מופתי ויש כרוז שמודיע לך לאיזו קופה לגשת
 "Please proceed to cashier no' 6".
יום ראשון, הגענו בסביבות השעה 17:00 לסניף SUPERSTORE, רשת שנחשבת לזולה. הסופר ענק עמוס בלקוחות, שעת הסגירה ביום ראשון היא 18:00. בשעה 17:45 האורות בסופר כבים לגמרי, מלבד האורות סמוך לקופות - מלחיץ, כולם ניגשים במהירות לקופות, עמוס, תורים ארוכים, ממתינים בסבלנות.
גם כאן יש מבצעים מפתים בכניסה לסופר ובתור לקופות. יש המון מקררים עמוסי אוכל קפוא, המון סוגי לחמים ומאפים. באגף הגבינות יש מבחר של גבינות שמנות בטירוף !!! חיפשתי ולא מצאתי גבינות "רזות" 5%, שמעתי שיש יוגורט יווני, עם טעם מובהק של גבינה לבנה, אבל לא הצלחתי למצוא אותו. נראה לי ש"שומרי משקל" עובדים חזק בויניפג :-)


רגלי צפרדע במבצע...


מזכיר לי בדיחה שסיפרו לי על סדר פסח בצרפת - "ואלה הן מכות מצרים: דם, מנה ראשונה, כינים, ערוב, דבר..."


לובסטר, מישהו?




בויניפג יש כמה רשתות מזון, שהפופולריות בהן:
COSTCO - רשת שמוכרת מוצרים באריזות ענק במחירים זולים לחברי מועדון בלבד (55$ דמי חברות לשנה).
WALMART סופר ענק שלרוב מחולק לשני חלקים (FOOD ו- HOUSE & PHARMACYׂ) שיש בו הכל לבית, כולל ביגוד במחירים שווים לכל נפש.  ביקרנו בסניף שבתוכו יש מקדונלד'ס ושרותי מניקור פדיקור.
SOBEYS  - רשת "בוטיק" יקרה, הסופר קטן בגודלו אבל הכל מסודר טיפ טופ ונראה מליון דולר, מוכרים שם בנוסף אוכל טרי וחם, כמו פיצות טעימות (יש שם ממש פיצריה), סושי (יש שם סו שף) וארוחות, שניתן לחמם במיקרו ולשבת לאכול. יש סניפים שפתוחים 24 שעות וכאלה שפתוחים עד השעה 10pm בימי ראשון.
SAFEWAY - עוד רשת שהזכירה לי סניף סופרפארם, אבל גם שם מוכרים מזון, כמו כן פועלות שם נקודות דואר.
TARGET - רשת כלבו אמריקאית, שדומה מאוד לוולמרט. בזמן הביקור שלנו נערכה מכירת חיסול בסניף ענק ליד הפולו פארק, הבנתי שהרשת פשטה את הרגל בקנדה. 


מנת סושי - עלתה לי בסביבות 27 ש"ח ב- SOBEYS


עוגות יפיפיות שנותנות "נוק אאוט" לעוגות  ריץ' וקפולסקי בשופרסל :-)


סטנד שאהבתי מאוד, ניתן לרכוש GIFT CARD למגוון רשתות.


עגלת קניות לשלושה ילדים קטנים, כמה זה יכול לעזור לי פעם...


מכון SPA בסניף WALMART

זו סקירה של חלק מהרשתות המזון שביקרנו בהן, אני בטוחה שיש עוד רשתות רבות, כמות מרכזי הקניות בויניפג מטורפת ועושה רושם ששופינג הוא ספורט לאומי :-)

No comments:

Post a Comment