Monday, April 13, 2015

Winnipeg - ביקור בויניפג

נחתנו בויניפג בלילה,שדה התעופה קטנטן בהשוואה לשדה התעופה בטורונטו. יצאנו מהטרמינל וממש מעבר לכביש נמצאות סוכנויות ההשכרה של הרכבים. שכרנו רכב דרך אתר http://www.economycarrentals.com/
זו הפעם החמישית ששכרנו רכב דרך האתר הזה, אמנם באירופה, אולם גם הפעם המחיר שקיבלנו לא אכזב.  שכרנו רכב ללא GPS (הורדנו תוכנת ניווט קנדית חינמית ובה השתמשנו). הדבר היחיד שעצבן הוא שלא היה להם רכב עם הנעה מרחוק, למזלנו מזג האוויר שזכינו לו בביקור היה מצוין.

אבל לימים קפואים מאוד זה יתרון משמעותי ברכב.  יצאנו מהחניון ללא קושי, העיר היתה מכוסה בשלג שירד בשעות היום (לצערנו פספסנו...:-(  ), הגענו בקלות לבייסמנט ARADAN B&B, ששכרנו מבעוד מועד מניק ואנה ארדן   http://www.aradan.com, שנמצא בשכונת Sage Creek  (נסיעה של 20 דקות ברכב מבנין הקהילה) וזה המקום לתת המלצה חמה על ניק ואנה רעייתו, זוג מקסים שהיה לנו כיף גדול להכיר, מעבר לבייסמנט היפיפה והמאובזר שלהם, הם נכונים לסייע בכל דבר, הם הציפו אותנו במידע חשוב, ליוו וארחו אותנו למופת. מומלץ !!!
 
רחוב ב- Sage Creek (צולם מהחניה של הבית יום למחרת)


מזג האוויר שקידם את פנינו היה מצוין (בין  4- ל 6), חצי מזוודה עמוסה בבגדים חורפיים לא לבשתי, השלג נמס במהירות והרחוב התגלה ביופיו.


ברחוב הסמוך גילינו נחל, מסתבר שהקנדים מקפידים לשלב טבע בתכנון השכונות ומקימים תוואי של נחלים מלאכותיים. זה מדהים, אבל הבנתי שהבתים על גדות הנחל יקרים משמעותית ובקיץ הם סובלים מכנופיות יתושים.




ARADAN B&B הבייסמנט שבו התגוררנו.



בפינה הזו ביליתי לא מעט בהכנות למבחן CELPIP, על כך יסופר בהמשך...

No comments:

Post a Comment