Friday, May 8, 2015

First Date - Jewish Community

יום שלישי הגדול הגיע, הפגישה עם דליה נקבעה לשעה 10:00, יצאנו בשעה 8:30 כדי לא להיתקע בפקקים, אבל הגענו תוך 20 דקות לבניין הקהילה. למי שתוהה, לא נתקלנו בפקקים במהלך הביקור, יש טיפונת תנועה באזור ה-Downtown. מסתבר שאין פקקים בויניפג, גם בשעות הבוקר, למעט במקרה של תאונה או סופת שלגים.
באזור בנין הקהילה יש חניה בשפע. נכנסנו לבניין, נרשמנו אצל השומר והמתנו בקפיטריה בקומת הכניסה. הקפיטריה נותנת שירות לתלמידי בית הספר, למבקרים בחדר הכושר, בספריה, בכנסים. בכלל, נראה כי יש פעילות רבה בבניין הקהילה.


שעה 10:00 עולים לקומה ה- 3 נרגשים ומתוחים לפגישה עם דליה, קצינת ההגירה של הקהילה ופוגשים בחורה ארגנטינאית צעירה ופלפלית (השם "דליה" מטעה מאוד :-), התנהלה ביננו שיחה נעימה וזורמת. מטרת הפגישה: תיאום ציפיות. דליה ביקשה לדעת למה דווקא וויניפג, מה ראינו עד כה? איך התרשמנו ? ומדוע חשוב לנו להיות בקשר עם הקהילה ? היא ביקשה לראות תעודות וכמה מסמכים (אני לא זוכרת בדיוק איזה). כדאי להגיע עם קלסר מסודר עם כל המסמכים המחולק לחוצצים ע"פ נושאים (עבודה, השכלה, בנק, הצעות עבודה וכו'), כדאי לדעת את מספר ה- NOC של המקצוע שלך (National Occupation Classification). דליה נתנה לנו לו"ז מאוד מרווח:
יום רביעי
  • פגישה עם אנה, נציגת מחלקת Newcomers settlement services.
  • סיור במתחם "Rady JCC".

יום חמישי
  • סיור בבית הספר היהודי "Gray Academy"
  • פגישה עם קרינה, נציגת מחלקת Employment.

יום שישי
  • פגישת סיכום קצרה עם דליה והכנה לפגישה עם קצינת ההגירה.
  • מפגש הפסגה עם קצינת ההגירה של הפרובינציה - הפגישה אינה מתקיימת בבניין הקהילה.

בשאר הזמן תיאמנו פגישות באופן עצמאי, ביקרנו בעוד בתי ספר, נפגשנו עם משפחות, סיירנו בעיר וגם עשינו שופינג :-). 

  

No comments:

Post a Comment